Obserwatorzy

poniedziałek, 2 października 2017

in flamenco rhythm

Falbany to gorący hit ostatnich dwóch sezonów i z tego co mi wiadomo w jesieni również będą modne. Związku z tym zaopatrzyłam się w przepiękne body, które jest dostępne na stronie Rosegal. W dzisiejszej stylizacji założyłam je do spodni z wysokim stanem w kolorze pudrowego różu. Body samo w sobie jest bardzo efektowne, dlatego w kwestii dodatków postawiłam na minimalizm, stąd brak torebki ale za to zdecydowałam się na duże kolczyki, które idealnie dopełniły cały look. 

* body z falbanami/body with flounces TUTAJ/HERE
* spodnie/pants Zara
* obcasy/heels Deezee.pl



 Na stronie Rosegal wybrałam sobie również seksowną, koronkową bieliznę w bardzo modnym w tym sezonie kolorze wina:)

bielizna TUTAJ/HERE









40 komentarzy:

  1. very beautiful :)
    www.pembedunyamm.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bluzka i kolczyki, widzę też buty ślubne, śliczne są:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe nie mam jasnych butów i musiałam te na ślub założyć:D

      Usuń
  3. Bardzo fajne to body! :) bielizna również mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kobieca stylizacja ! :) Spodnie sama chciałam kupić, jednak szybko sie rozeszyły i mój rozmiar był niedostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Love that stylish outfit with those cute white stiletto heels! :)

    Sweet colours! Looking pretty! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wyglądasz niezwykle szykownie i kobieco w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. so cute!! amazing combination of colors.

    kisses dear
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja bardzo w moim guście, spodnie super i bluzka również, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna koszula i kolczyki *__*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeeeej przepiękny zestaw- cudowne kolory, takie moje ajćććć <3
    body masz fantastyczne, chyba sama sobie je sprawię :D

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne połączenie, to body jest śliczne, a Ty wyglądasz przepięknie!:*
    ps. klik:)

    OdpowiedzUsuń
  12. You look so gorgeous !
    Chu,chu,
    Sara Meireles

    https://blogsarameireles.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj te nasze falbany, ciekawe na ile jeszcze zostaną z nami. :D Ta bluzeczka jest cudna! I świetna bielizna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna bluzeczka, nie mogę się na nią napatrzeć, szczególnie podobają mi się rękawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny zestaw! Kolory robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie! Bardzo pasuje Ci ta stylizacja! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealna kolorystyka :) bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale wyglądasz w takiej kolorystyce, bardzo podobają mi się Twoje spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Body jest cudowne, takie zwiewne i kobiece :) kolczyki również, bielizna super, świetny ma kolor :***

    OdpowiedzUsuń
  20. I'm in love with that gorgeous blouse, awesome look!

    xo
    www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie, wszystko rewelacyjnie do siebie pasuje, cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super look, koszula jest przepiękna!
    Miłego dnia!
    DaisyLine - blog o modzie

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny lekki kobiecy zestaw :) świetnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz przepięknie,zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny zestaw kochana :* top wygląda nieziemsko :*
    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  26. The blouse is so nice dear. Kisses
    http://www.atrendylifestyle.com/2017/10/kenzo-world.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie, prześliczna ta bluzka!:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak żałuję, że dopiero teraz wpadłam na Twojego bloga.
    Przepiękna stylizacja i sama nie wiem co mi się bardziej podoba czy bluzka czy może spodnie :)
    Obserwuję kochana z wielką chęcią i zapraszam do siebie:
    http://kobiecomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. beautiful outfit:)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW! Wygladasz fenomenalnie ♡ Cudowna koszula ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW! Wygladasz fenomenalnie ♡ Cudowna koszula ♡

    OdpowiedzUsuń
  32. Falbanki to u mnie nr jeden na jesiennej liście! Delikatny, a jednocześnie wyrazisty i przyciągający wzrok zestaw! Spodnie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam kilka rzeczy z Rosegal i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  34. Qué guapisimaaaaaa, te queda ideal el conjunto!!! un besazo guapa

    OdpowiedzUsuń