Obserwatorzy

wtorek, 2 stycznia 2018

gray checkered coat

Witajcie Kochani:)

Mam dla Was kolejną stylizację z szarym kraciastym płaszczem od Zaful. Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się ten zestaw, ponieważ jest elegancki i nawiązuje do stylu francuskiego, który wręcz uwielbiam. Pod płaszczykiem mam bardzo ciepłą, dzianinową sukienkę, którą znalazłam na stronie Rosegal.  Taka sukienka jest idealna na sezon zimowy bo oprócz tego, że ładnie wygląda na sylwetce to jeszcze chroni przed zimnem. 

* sukienka/sweater dress TUTAJ/HERE
* torebka/bag TUTAJ/HERE
* płaszcz/checked coat TUTAJ/HERE
* gorsetowy pasek/corset belt TUTAJ/HERE
* kapelusz/hat Sammydress
* botki/red boots Deezee.pl












20 komentarzy:

  1. Płaszcz jest świetny, pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, elegancka stylizacja! ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bardzo wytwornie i pięknie w tej stylizacji. Pasek jest świetnym akcentem , buciki również :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny płaszcz. Wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. kobieco i elegancko :) super płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamowilam podobny plaszczyk ale okazal sie bardzo krotki:) Twoj jest świetny:* Najlepszego na nowy rok:*

    buziaki;*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. te botki są obłędne. Zastanawiam się nad białymi z tej serii

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku,
    xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapelusz skradł moje serce!

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  10. sUPER, PIĘKNIE, kapelusz, botki i płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, pasek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się ten czerwony akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne te czerwone dodatki :D Robią stylizację taką oryginalną :D<3
    http://magdelblog.blogspot.com/2017/12/haul-1.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny płaszcz. Całość bardzo mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful and super classy look ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/01/01/happy-new-heels/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam to połączenie kolorów :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń