Obserwatorzy

czwartek, 4 stycznia 2018

lady in red and pink

Według starej zasady, róż i czerwień to kolory, które nie powinny występować razem w jednej stylizacji. Na szczęście ta reguła jest już dawno nieaktualna. Mocne zestawienia jaskrawych kolorów stały się trendem, który rozlał się na cały świat mody.

Róż i czerwień mogą występować w jednej stylizacji nie tylko samotnie, ale również w towarzystwie innych kolorów. Zawsze dobrym wyborem jest  stonowana czerń i biel. Neutralne kolory będą idealnym dopełnieniem stylizacji, podobnie jak delikatny makijaż, który uspokoi całość. 

Do odważnych osób nie należę ale postanowiłam zaryzykować i stworzyć zestaw, w którym połączyłam mocny róż z czerwienią. Mam na sobie kobiecą bluzkę z falbanami w kolorze fuksji, którą znajdziecie na Zaful, czerwoną rozkloszowaną spódnicę z Mohito oraz mój ponadczasowy czerwony płaszcz. W kwestii dodatków to również postawiłam na krwistą czerwień i mam na sobie beret z H&M oraz torebkę z Sammydress. Trzecim kolorem, który miał za zadanie nieco uspokoić całość jest czerń, dlatego zdecydowałam na czarne rajstopy i kozaki za kolano, które są dostępne na Zaful.

* różowa bluzka/pink blouse TUTAJ/HERE
* kozaki za kolano/high boots TUTAJ/HERE
* czerwona spódnica/red skirt Mohito
* torebka/bag Sammydress
* beret/red beret H&M











28 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądasz:) czerwony to Twój kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tej stylizacji przypominasz mi aktorkę z Gosspip Girl. Fantastyczne i odważne połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz, takie stylizacje w takich energetycznych kolorach są zdecydowanie dla Ciebie, pięknie 😊 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie połączenie dla odważnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. You look so beautiful!!
    www.pembedunyamm.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie boisz się kolorów! I dobrze, bo wyglądasz jak milion dolarów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odważnie i pięknie zarazem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo odważny zestaw, pasuje Ci taka kolorystyka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne rajstopy ;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ energetycznie, eksplozja koloru! Pięknie kochana Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak u ciebie kolorowo! :) Nie ma mowy o nudzie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Róż i czerwień, to ulubione kolory YSL, i pokazał je jakieś 50 lat temu, o tego czasu, takie zestawy są modne. Pasują mocnemu typowi urody, a Ty taki masz, więc jest cudownie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie Ci w czerwonym :) Podobają mi się też te rajstopy w groszki, ostatnio coraz częściej je widuje - to chyba czas, by sprawić sobie podobne :)
    Całusy, Jo

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz przepięknie kochana! Do twarzy Ci w czerwieni :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie podoba :* zapraszam również do siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna całość, poklikałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow you look absolutely fantastic darling amazing & awesome styling, keep posting
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe stylizacje i dobrze dobrane, torebka z pierwszej stylizacji przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń